„Klaipėdos energija” uždega naują šviesą klientų vertinimui 2024-09-23
AB „Klaipėdos energija“ žengia svarbų žingsnį gerindama klientų patirtį. Bendrovė pristato naują iniciatyvą – klientų vertinimo anketą, kuri suteikia galimybę kiekvienam vartotojui išreikšti savo nuomonę apie paslaugas ir pasiūlyti patobulinimų.
Šis naujas įrankis padės įgyvendinti vieną iš svarbiausių bendrovės strateginių tikslų – gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Bendrovei itin svarbu, kad klientai gautų ne tik kokybiškai teikiamas šilumos tiekimo paslaugas, bet ir aukšto lygio aptarnavimą.
„Kiekviename žingsnyje turime tobulėti, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Naujoji klientų vertinimo sistema leis mums tiksliau suprasti, kaip geriausiai atliepti jų lūkesčius ir ką galime padaryti dar geriau, kad patirtis bendraujant su mumis būtų kuo pozityvesnė“, – pažymi „Klaipėdos energijos“ komercijos vadovas Dainius Stancikas.
Nuo šiol kiekvienas „Klaipėdos energijos“ klientas gali anonimiškai, patogiai ir vos per kelias minutes pateikti savo atsiliepimus. Elektroniniu paštu siunčiama anketa kviečia penkiabalėje skalėje įvertinti Klientų aptarnavimo centro darbuotojų profesionalumą ir bendravimo kultūrą paskutinio kontakto metu, bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, taip pat „Klaipėdos energijos“ įvaizdį ir reputaciją. Be to, vartotojai gali pateikti savo pasiūlymus dėl aptarnavimo ir paslaugų kokybės gerinimo.
AB „Klaipėdos energija“ tikisi, kad ši naujovė sustiprins ryšį su klientais, skatins atvirą ir skaidrų dialogą bei abipusį pasitikėjimą, prisidėsiantį prie kokybiškų paslaugų kūrimo.